kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Wednesday, December 29, 2010

tidak menghitung hari...

hai...bape hari je lg da nk balik ke penang,
hati x seperti slalu.
skrg rasanya perlu 1 bulan lg untuk 'pulih'..huh..
mak da mula tyn barang2 keperluan
kwn2 da mula tyn  kutipan jogathon..haha. kad 2  aku tgl kat mktab
agaknye2 kalu mintak kat classmate rm1 sorang. dapat x? hehehe..tgl harapan je la..

ape yg kite pk terbaik untuk kita x semestinya adalah yg terbaik untuk kite.
 tapi..mcm mane kite nk tahu pilihan kite terbaik atau tidak.??
yg penting usaha k.then barulah tawakal!

nota hati :
* aku x sk org delete komen aku kat fb. better remove je aku dr frens list korang.
 ini serius.....

bkn nota :
*abah sudah memanggil untuk sokong malaysia depan tv..go go malaysia. jgn hampakan abah aku!
huhu

No comments: