kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Sunday, December 26, 2010

hari pertama.yg biasanya gagal

smalam hanya cite2 kosong.

-bagun pagi n sakit mata sbb tdo lewat
-terpksa kuar dgn kwn sbb da jnji..padahal tnpa aku lg bagus
-masuk watson. ok sume brg ada discount.
-bli liptick simply siti 'Destinasi Cinta' sbb ada discount.wane marah hati berdarah.
-ok.harap lepas ni blh sentiasa buat fake smile (^_*)
-kene ikut men bowling.wat perangai.dah byr tibe rasa mls men. kene mrh sikit. tp wat bodo je
-tgk je kwn men.ada yg terer tp sorang 2 mmg x terer..hak2. asal dye cube. x mcm aku
-ok.fine. aku mmg x reti men bowling.
-dapat msg dr amir.katanya mak safwan, bdk kelas aku meninggal pagi td.:(
-al-fatihah. smoga we tabah.Tuhan lebih sygkn arwah.we tabah taw!
-mood hilang.blur tgh org ramai.tapi demi kwn, kaki ttp berjalan.sori aku spoilkn mood.

-cari eyes liner silky girl yg baru.sume dah abis. tgl wane dark brown je. eh. cpt betul abis. geram.
-bli brush lips kat parkson.penat cari harga murah. eh? brush pn rm12 ke.x patut btul
-usha2 lg sbb nk cari brush yg murah. jumpa jgk rm4.90. ttp mahal bg aku.
-line bratur panjang sesangat.em. terpksa jgk. beratur belakang pasangan muda yg bahagia.
-mereka sentiasa senyum n gurau2 senda. x jeles pn. sbb taw nanti dye org akan putus jgk..hak2.ok jahat!
-megamall tibe je penuh dgn umat manusia. ramai mlayu.maybe sbb discount merata-rata
-santa claus berjalan sana sini. tp sume nyer santa yg kurus. pelik aku. mmg x best.
-g mkn kfc.pn kene bratur panjang.mkn kat aras bwh saje sbb aras atas da penuh.
-depan meja ada 2 org bdk laki. umo dlm 2 3 thn.
-makan dengan bahagianya. berdiri atas kusi n sengih2 kat aku
-maybe dia tgh gelak kan si bdk besar yg x pandai hargai  detik2 kebahagian bersama kfc
-x pelah. aku senyum jgk kat dia. mmg best jd bdk kecik .lari sana sini sesuka hati
-mata + kaki penat gle. g kat kusi urut tgh2 org lalu lalang. urut 6 min.rm 2. wat muke x taw malu je. relax.
-best jgk kusi urut ni.ase nk curi 1.
-balik smayg n trtdo.penat sgt.
-pukul 11 bagun n tgk cermin. aku nampak sorang pmpuan yg loser.em.aku bg tisu kat dye
-msg org.tah bile kredit nk abis.mintak2 esok abis.

conclusion: hidup ini xkn selalunya indah.


3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
syafiqahsamsuddin said...

relaxed beb...r u ok...huhu..

cik jue said...

i will survive =)