kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Thursday, October 28, 2010

men kuiz fb

salam :)

lame da kowt x men quiz kat fb
ptg ni borink sgt
tbe je ase nk men quiz..
yela..nak teman dye men basket ...xmampu
best nyer kalu aku blh jd bola 2
blh jmpa dye setiap petang (^_^)
( dgn bola pn mau jeles kah??? haha )


quiz yg aku ambik td :

1- kat mane korang akan jmpa jodoh korang kali pertama
  = ms petir sabung menyabung...
  * romantikkn..haha

2- benarkah korang pelajar sbpik
 = anda bangga menjadi warga sbpik
 * rindu sgt kat skol sampai men quiz ni..tp siyes lawak betul soklan dia..haha

3-setia manakah korang kat balak korang
= setia pada pasangan
* ok..ini sgt la betul..aku setia pd my mr right :)
   
4 - binatang yg korang patut bela
= gajah!
* haha..aku x post pn kat wall..coz xmau aku bela gajah...

5- adakah anda sgt berani
= anda seorang yg SGT BERANI 
* ok..ni pn aku x post kat wall 
   ni adalah tipu..asenye kwn2/family/roomate taw aku x brani
   cite pirana pn aku x tgk...punyer la tkt
   aku brani ponteng kelas jer..ye..itu sgt berani ;)


tibe je akak aku col..hehe..rindu la 2..k la kak long..t jue akn wat spesel entry untuk u ok :)

mlm ni kene stadi..bila la aku nk insaf..jue..insaflah..exam nk dekat ni...( kata hati yg baik )
jue..relax la..ada ms lg nk stadi x pn t ko tggu soklan spot jer..kan mudah g2 ( kata2 jahat! )


* tq to eric n asma yg rajin bace blog ni..syg korang,,,
meh nk kiss sikit..muahxx2 :)


 
 


No comments: