kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Thursday, October 6, 2011

kebahagiaan yang mana satu

adakah duit mampu buat kita bahagia?
atau kemasyhuran di kenali satu dunia

aku melihat ramai orang menderita
tatkala manjaga harta dunia

duit mampu membeli seribu satu juta rumah penuh harta
tapi jangan mimpi ruang angkasa kau yang punya

masyur..tidakkah kau kan riak..bongkak akhirnya...

Tuhan ..tlg aku memilih jalan bahagia
aku tidak mahu hidup dengan hati derita
tolong aku Tuhan
tunjuk aku jalan bahagia di alam sana

bukalah mata kita
andai menuju bahagia di alam sana
di dunia pasti kita xkan pernah kecewa =)

dunia mmg dijadikan sebegini rupa
bukan tempat hamba Allah yang berhati kaya untuk bersuka-suka
banyak tangisan dan banyak durinya
memang dunia diciptakan sebegini rupa

Tuhan.. tolong aku
tunjukkan kebahagiaan itu yang mana satu...




No comments: