kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Wednesday, May 11, 2011

privacy..

salam.
salam senyuman yg paling manis bagi gadis biasa ini.


ini sambungan yg aku janjikan.
lama jgk yg mengutuk + perli.
oi..ko bile nk sambung ni...??
ada jgk yg x kisah...
"ada aku kisah ko sambung x???"
sambil  angkat tgn ke bahu dan dongakkan sedikit kepala.


actually ramai yg salah faham.
bkn aku nk cite pasal masalah aku.
x ini adalah pandangan umum aku 
penilaian daripada persoalan2 yg akudapat dr kwn2
sesama jantina


ada si gadis yg suka berkongsi privacy mereka dgn si jejaka
ada jgk yg kunci rapi. boifren je juz taw sipi2 je pasal dia


bagi aku privacy boleh dikongsi kalu kite btul2 dah yakin dgn pasangan kita
maknanya dah ada pasang impian nk hidup bersama
kalu stakat hari ni kapel, esok nk ngorat the boi next door
x payah la..
simpan je la segala secret recepi  korang tu...




ok. sampai sini ni.
entry kali ni agak x tersampai ape yg aku nk ckp berminggu2 yg lalu
hahaha..tu la kalu dah tertangguh ini lah jadinya
x sampai kehati...keh2
k nite readers =))

2 comments:

Headmaster said...

aku tahu privacy and policy saja.itu pon time register email.agree to the the privacy and policy.sampah aku ni.

cik jue said...

ok la tu. maybe ada yg lg teruk.haha