kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Thursday, May 12, 2011

hepi. syukur nikmat kegagalan

salam. =)

aku : ayu, blh la g cari helmet pink esok
ayu : yeye...best nyer. blh la bwk ayu jalan2
aku : ye la. mmg comey la kite lepas ni
ayu: hehehe..mmg kite akan jd comey

hahahaha.....
hari ni aku hepi. tamat segala penantian.
sekian lama. 1 sem kowt. nk selesaikan misi hidup ni.
target ni aku nk capai thn lepas lg. tp xpe la.
at last termakbul jgk.. alhamdullilah =)

aku da berjaya dpt lesen kete n moto.
keh2..pas ni blh la men drif n merempit secara bertauliah..
yeeeeeeeeeeee...haaaaaaaaaaaaaaaa

*skali lagi dgn sungguh2*
yeeeeeeeeee............haaaaaaaaaaaaaaaa

hepi.nikmat sgt coz aku wat lesen ni repeat sebenarnya.
first time dulu aku gagal.
tp ni la nikmat kegagalan org kata.
bila dah lulus rasa mcm terbang jer.
tq mak abah. ayu along. kwn-kwn. pakwe-pakwe yg bg sokongan

kpd yg penah fail jpj tu jgn give-up2 keh.
gagal u nikmat kepada kejayaan..

ok. tido dengan senyuman.
x sabar nk bli helmet pink,
aku dpt bygkan kecomeylan aku n adik aku t...
hahahah...

warna tulisan pun dah mggambarkan kehepian kan.kan..hik2
ok. bye2...
nite readers =))

5 comments:

Huda Rahman said...

hehe. congrates! :D
boley la bwk huda jalan2 nanti. hehe

Kama Irahsa said...

congrats! smpai skrg xde lesen moto. dulu mak ayah xbg amik lesen moto. amik lesen keter. smpai skrg merempit tanpa lesen moto. haha..

cik jue said...

huda..ok..blh2...hehe =)

kama - mg menggugat kesabaran nk ambik lesen moto ni. ble gagal sekali hari tu luka jgk d hati...hehe

Maizatul said...

helmet wane wani bai. baru cun! :D

Anonymous said...

hehe...helmet pelangi