kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Wednesday, February 16, 2011

saya jatuh cinta dgn lelaki penyabar

salam.. =)

ehem2... hari ini saye nk bg tahu sume readers yg saye jatuh cinta pada lelaki yg penyabar *blushing*
saye rasa x semua org boleh  bersabar bila kite diuji dgn mcm2 karenah manusia. kesabaran mmg selalu      
tercabar.

hari ni saye dah buat kesimpulan. antara lelaki hensem, kaya, macho, hebat berbicara, romantis n mcm2   jenis jantan lelaki. saya mudah jatuh cinta pada laki yg penyabar *blushing lagi *

 mane x jatuh cinta kalu laki 2 snggup tggu kite lama2. sanggup dgr rungutan a.k.a bebelan kite n dia balas 
dgn tenang dan sabar. oke . saya jatuh cinta.=)

bila sy sakit saye amat sensetif + ckp ikut sedap hati je. tp laki tu sabar je , x marah langsung.
oke sy jatuh cinta. =)

bila saye ambik masa empatpuluhtiga minit untuk bersiap n laki tu sanggup tggu tanpa buat byk soal.
oke. saye jatuh cinta =)

bila sy buat peranagai or x mau ikot nasihat. tp laki tu ttp sabar nasihat saye dgn sungguh 2+ ayat wat hati wanita cair. oke sy jatuh cinta =)

bila saye tyn soalan yg sama empatratustujuhpuluhlima kali. dan dia jawab dgn sabar.+ senyum2. 
oke. saye jatuh cinta =)

bila mcm2 dugaan dtg. n dia tetap sabar tggu saye. ok sy jatuh cinta =)

hari ni saye kesabaran saye tlh d uji. kene tggu sorang hamba Allah ni hampir 40minit tp xdatang2 jgk. minit yg terakhir dia kata dia x dapat datang, die nak datang mlm plak. da la merungsingkan saye n kawan2. dia plak buat hal. susah kn keje kite org. oke. saya amat tidak sabar. rase geram . nk mencarut merungut pn ada jgk.. hari ini saye tahu. bkn senang nk jadi org yg penyabar.. amat susah. dat y la sabar itu separuh daripada iman.

                                                                  iloveu.iloveu.iloveu.

wahai lelaki yg penyabar. sy jatuh cinta pada kamu.

saye jgk tabik spring pada wanita yg penyabar.oke . wanita tu bukanlah saya. ( feel bad ) .
tetapi saya janji saya xkn jatuh cinta pada wanita .huhu


nota hati :
guna kata nama 'saya'. sbb saya jatuh cinta hari ini...keh2 (^_^)

7 comments:

Jasmin Ibrahim said...

omg!!!! same with me,x pnyabar jgk....teruk kn?? huhu :-(

afifah said...

kpd 'lelaki yg pnyabar'sabar yang berbaloi.

tapi saya bukan seorang pnyabar..erk.. +_+

Izmir Fadzil said...

agak-agak aku penyabar gak tak?

cik jue said...

kalu dapat laki penyabar mmg berbaloi baloi..hehe


izmir - tgk mcm x.haha

Wafi said...

"Siapa yang berlatih kesabaran, maka Allah akan menyabarkannya. Dan tidak ada siapa yang mendapat kurnia Allah lebih baik atau lebih daripada sabar." (Riwayat Bukhari)

sabar adalah perkara terbaik jika dapat diamal.. :)

cik jue said...

tq wafi.

kanda dinda said...

sme la kita...aq pun sgt berntg coz dpt org y penyabar...