kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Monday, February 14, 2011

here ..i am =)

salam...

 today rasa da feel better =).slepas 1 mggu x sihat. alhamdulliah, kwn2 n bukan kawan ( doktor ) yg byk bg sapport. uh..rindu sesangat nk berblog.. so..here i am ..hehe..bile aku da mule berblog mknenya aku akn kurangkan berfb..say no to fb! hehe

 first, sori coz aku private akn blog sekian lama ( 1 bln da kowt ) . ada prob skit n now aku da learn frm my mistake..aku dapat kesan 2 3 org da un-follow aku. okey..no hal la.. x marah pn =) ye la kan. msti la u all x suka aku duk private2 blog ni..baik korang un-follow kan..hehe..no hal la.. small matter.. aku pn pnh remove org kat fb ( kire kes same la 2 ) 0-0

 awex cine comey dlm kelas aku dpt gift valentine day. hepi gle dia masa kuliah td. dia lak duk tyn aku " awok bg menda kat dye ?" ( awex cine berdarah ganu ) . dgn bangganya aku jwb " eh..kite org islam x smbut la..kalu nk bg ..ble2 masa leh bagi hadiah " hehe... ( sambil aku ushar pkwe pakai baju putih td. ok tipu =p )

 tadi da plan dgn membe nk g dgr ceramah tp hujan lebat lak. oke.oke.. alasan 2 (~_~) lemah tul iman. feel bad =(. so ushar2 je la link kat tenet. byk pasal maulidur rasul ni. search jgn x search. coz hidup kite ni kene sntiasa renew..refresh..mcm laptop jgk.. tp byk2 blog  cite pasal maulidur rasul ni mesti kaitkan dgn politik..ni koi x berkenan..huhu..ok la. kat sini aku bg link yg ckap pasal maulidur rasul yg blh kite renungkn bersama. insyaAllah =)

maulidur rasul
-insan-ulung-kekasih-allah-swt 
memahami-erti-maulidur-rasul. 
memahami maulidur rasul 




* JADIKAN KEHIDUPAN RASULULLAH SEBAGAI MOTIVASI*

6 comments:

foo said...

pakwe pakai baju putih tu mmg macho habis.

cik jue said...

ni bkn fed back yg kite mahu (~_~) hak2...

Maizatul said...

here you are!
aku da bosan nk belog. xtahu nk karut pe

cik jue said...

setiap hari mesti ada yg ign d karutkan jgn putus asa..
buat entry pasal aku pn ok jgk..hahaha
" cik jue bdk baik"

syazwa said...

asma : ak sokong ko. seme mende ak nk cite org da cite (karut je ni) padahal mls...hee

zu. lau wat entry tu ust fakhzan nangis bace. haha

cik jue said...

haha..
msti dia pulangkan smula surat aku yg dia simpan tu...
'surat monyet..hehe