kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Monday, January 31, 2011

peluk itu sedap

peluk mak smbil tgk tv
peluk mak ms mak tgh baca majalah solusi
peluk mak ms tgh pk nk bli tudung ape
best betul peluk mak =)
hehe...adik mintak mak branak lg
oh no..cukup la ko sorang ayu adik ku
penat da aku lyn (~_~)

msg jgk dia
tp dia ada keje
xpe la. take u time
ms untuk jd perempuan yg penyabar! keh2
susah babe..susah..erm..tp xada yg senang dlm hidup ni kn
hidup pn  susah..ape ko igt mati tu senang kah??
oh no!...

td usha2 mak
tibe tertyn mak..
"mak nk x tlg cri calon untuk akak?"

"akak cari la sndiri...erm..tlg cari kan untuk along jgk " kata ibu dgn harapan
ok. maknanya mmg aku kene cari calon sndiri.
dah dapat calon sndiri then kene cri calon untuk kak long..
huhuhu...xdek masenye koi ni nk pekejadoh duk cri pkwe untuk org..keh2

tibe tringat ayat dilah td :
bkn cari laki untuk buat suami tp cari lelaki untuk jd ayah kpd anak2 kita
sweet kan? maknanya bkn cari laki yg kita syg je. tp laki tu mstilah syg kite jgk.
bkn cari laki untuk cinta je. tp laki 2 mstilah seorng yg bertggjwb..
kat mata aku terbayang wajah dia...ok..dah2...jgn nk berangan
kau jue..4 tahun lg nk abis belajar..stadi dulu..
ok..gudnite =)

bygkan anak2 kite yg comey..hehe

2 comments:

Izmir Fadzil said...

cewah.muda lagi dah pikir pasal jodoh.nanti jemput la yer =)

cik jue said...

da 21..rasa sudah dewasa..hak2