kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Sunday, November 21, 2010

tahniah elyana (^_^)

salam
selamat pengantin baru kpd

elyana ( Erneelya Elyana Emrizal) & khairul Anuar husin


elyana ni salah sorang peminat aku.
ey..cilap..hehe..aku ni salah seorang peminat elyana 
dr zaman dia muda2 lg aku da minat. dia cun + stylo abis
fesyen dia pakai bukan sume org brani pakai
i like it...i like it =)
lagu wajib yg aku n membe2 akan nyanyi kat karok
adalah lagu top elyana ni = niat 
mmg feeling abis..hehe 
aku bkn nk cite bape hantaran ker..mas kawin ker
sbb 2 sume korang leh guggle kn. 2 pn kalu korang nk taw ..
1  pekara nk gtaw ni aku  kagum la kat elyana ni sbb dia kawin awal
aku x pk lak girl cm dia ni kire sggup lah abiskan zaman bujang awal
n mengalas tggungjwb besar sebagai penolong ketua keluarga.
hebat kan ??
bukan 1 pekara mudah coz ble dah kawin awal ni x leh nk poye2 cm bujang lg
dia pn ada ckp sendiri yg dia dah sedia dr segi mental n sedia nk brubah

" nana harap dapat berbakti kepada suami. lain yg nana inginkan selain 
drpd dapat menjalankan semua tanggungjawab nana." ~elyana, majalah rapi.
 sweetkan =) aku juz mendoakan elyana hepi n dapat ank comey cpt2. sbb dia kata harap dapat anak secepat mungkin. dia x la kate kat aku..ahak! dia kata kat media lah.

semoga bahagia
 sama cantik .sama padan. =)

mood : terasa nk kawin muda .ahak!

4 comments:

Emilia Emira said...

nk kawen..haha

syazwa said...

trend kot...kawen awl? hee

iKhRam said...

hi jue..
sama la kite.. minat elyana

cik jue said...

=) pas abis blaja kite truz kawen ok.haha


ikhram ~ elyana best kn =)