kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Thursday, November 18, 2010

raya korban ...pengorbanan mu?

salam hari raya

salam raya aidiladha..

tp aku sk wish 
selamat hari raya korban
tak taw nape tp ase cm ag comey

ok..selamat hari raya korban sume

best x raya ni..yg best nyer dapat makan daging la
byk lak 2 aku mkn..terkejut  perut aku ni
dok hostel x pnh makan byk2 gini
hehe..fail la mtlamat nk trunkn berat badan
kat kuantan ni raya biase2 jer
ramai org cakap raya kat kelantan cm masyuk la
org kelantan raikan hari raya korban ni dgn amat masyuk
betul kah? kwn2 aku la ckp
aku x pnh ag beraya kat kelantan
doakan aku dapat beraya jgk kat sana k ..hik2

pg2 da ada sekumpulan bdk2 datang raya
awl bebenor..daging x cipa masak ag..
so..air + kuih je la
tp taw mtlamat dye org bkn daging tp duit raya
hehe..so..no hal bg kuih jer yg pnting kene bg duit raya
indah kan dunia kanak2 ni..
duit duit duit..skrg ni wat muke comey cm ni pn x dapat duit raya ;p


comey kan cm kn? :)

petang td nasib bek la adik aku
bwk 1 rombongan kwn2 dye dr skol
raya kat umah aku
ada la feel raya sikit hehe..

 bdk2 ni sume form five..my junior dulu ( INTEK )

adik aku ciap request mcm2 suh mak au masak
menu utama laksa
aish...aku x minat sgt laksa
xtaw nape..aku prefer mee kari lg

comey2 sume...

semalam masih rasa mls2 ag nk masak
hehe..x puas ag bercuti + rehatkan badan kat umah
n ase nyer x pnh2 puas..

aku pn nk turut masuk pic
even aku x pakai pn baju raya
kemalasan nk pakai baju tradisional di rumah sndiri


ok..taw nk kata aku cm sebaya dgn dye org kn?
even aku da pn masuk 20 thn..thn depan 21 ..leh mengundi dah..
tq..awex muda jgk aku ni..(^_^)
( aihhs..perasan sudah cik jue ni!)

ok..itu saja..

sape nk g tgk filem 2 alam esok??
hik2..sokong la filem melayu k
ak bkn x nk sokong..juz x minat cite g2 
sori doc rozmey =)



* korang rasa zaman sekarang ni ada lg x kene
   kawin pksa pilihan keluarga?? i wonderr...









4 comments:

Maizatul said...

weyh dr rozmey? tlongla hahaha xde mse ak. da r berie2 tah papela.

nk rye kat kelantan? huhu t ak dtg taw!

zarifahmr said...

wahh wahh..
dah anak dara semua nye..
comel2 blake nih ;)

Syarafina Ahmad Termizi said...

kak jue!
selamat ari raya.
jumpe gak kak jue kat sini.
ehe ;)

cik jue said...

asma ~tp rmbut dR rozmey stylo wat?? haha

k muse ~ mmg da ank dara sume :)

syara ~ hai2..bru jmpa jgk..keep in touch k :)

MISS KORANG