kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Wednesday, October 13, 2010

putus cinta lagi..... :(

penah x bercinta?
penah x rasa d sayangi?
penah x putus cinta?
penah x rasa d khianati??
erm...bile cinta sume indah2 blaka..
ble da putus..sume tiada mkna..

erm..smalam ada jmpa sorang girl ni..cun la..blh d kelaskan kelas A.hehe...tp dye ni cm idup dalam dunia sndiri jer....rupenyer bru la aku taw..dye ni da putus cinta..aku ngat bru semalam dye putus dgn boi dye..upe nyer da 7 bulan! 7 bulan ..bg aku adalah jgka ms yg lame...so..aku amat pelik knape dye stil x leh trima kyataan..
korang nk taw nape dye putus..??
SEBAB2 PERPISAHAN TERJADI :
PKWE DYE DA JMPA AWEK LG CUN
MS DYE ORG KAPEL PN PKWE DYE DA MEN KAYU 2
PKWE DYE KATA DAH X SERASI 
PKWE DYE SUH CARI YG LEBIH BAIK

OK..sume sbb pkwe dye bg x munasabah.. n kalu aku la..laku akn myesal kapel dgn laki g2..tah pape..yg paling x leh d terima bile pkwe dye ckp.." u blh cari yg lbh baik, i bkn terbaik untuk u" ( lbh kurang cm ni la dialog dye kowt..huhu )..persoalan nyer d sini masa kapel dulu dye x pk ke dye bkn yg terbaik..kalu taw da x bgus jgn la nk maen kn hati org..pergh...aku pntang betul kalu pkwe nk putus n bg alasan g2..
lbh baik ckp " i x sk kat u..ok? get it ?" - dialog ni lg aku sk n puas hati... ( selesai marah )

aku x taw la cm ne nk cakap kat girl yg cun ni...xkn la nk ckp " ala..cari  je laen..bersepah kat  mane" kalu ckp cm 2 nanti dye igt aku ni playgirl lak..aku faham dye syg pkwe dye...aku faham dye still x blh trima perpisahan 2...hari ni bru la aku dapat taw 1 cara cm ne nak suruh dye lupakan lelaki 2...
ok..aku bace  tips  dari buku...bkn pasal kapel pn..tp blh d aplikasikan la...

APA YG SUDAH PERGI, BIARKAN LAH IA PERGI
  • mengingati masa lalu dan bersedih hati kerana nya adalah 1 tindakan bodoh dan gila, lbh dari itu, ia boleh mematikan hendak dan membinasakan masa depan.
  • org yg waras seharusnya melupakan perkara yg sedih bukan mempersoalkannya
  • perkara yg sudah berlalu tidak akn kembali dengan apa juga kesedihan dan kedukaan
  • lepaskan diri anda dengan pengaruh dan bayangan masa lalu
  • hidup sambil mengungkit masa lalu bermkna menyia-nyiakan masa sekarang dan porak perandakan masa kini
  • ingatlah bukan mustahil hidup anda tinggal sehari saja lagi
  • berilah peluang untuk dirimu bahagia dan berbuat baik sesama manusia...
*dari buku ' la tahzan'

erm..aku ase kalu dye fahami ayat2 ni..msti dye akan rasa ugi jer bersediy..coz aku ase dalam hidup ni..SEMUA ORG PTT BAHAGIA.. yg penting jaga la hati...jgn d kenang masa yg lalu..mane la taw 2 3 bln lagi korang akn jmpa   mr right..n berkahwin..dapat anak..n bahagia..( hehe..best nyer kawen )
ble korang dah hepi nanti baru la korang akn sedar..wat rugi air mate nyer nangis kat pkwe yg x pndai nk hargai korang..betul x? pastu korang akn gelak kat diri sendiri..." hehe..nape la aku nangis bria dlu, bkn ensem pn dye 2..bkn bagus sgt pn.." - lbh kurang cm ni la ayat yg korang akn ckp t..
sekarang ni..jgn sediy2 k. hargai la masa sekarang coz mmg x guna nk tangisi masa yg dah lalu...
jom senyum k :)

 juz say gud bye dear ... :)

S ~ Cik jue cantik ker? blh d kelaskan kategori ape?
 J ~ kecantikan itu subjective...haha







1 comment:

Anonymous said...

btul2.. la tahzan,