kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Monday, October 24, 2011

kita sudah dewasa

semalam ulang tahun kelahiran
si dia yang mencuri tumpuan hati
selamat hari lahir syg
semoga hari-hari yang mendatang
mebawa seribu satu kegembiraan terhadap diri mu
yang aku mahu
tambahnya usia
tidak mengurangkan sygmu terhadap ku
terima kasih untuk masa kini
aku mahu lagi
kau bantu aku untuk menjadi milikmu 
masa depan nanti =)

kau sudah dewasa , sayang.


semalam..
ada cerita untuk aku
aku dapat satu buku masakan
dari kawan mak
puan sabariah
tq makcik!
entah ini lain dari yang lain
ya..memag sebelum ini aku byk dapat hadiah buku
buku tentang agama..dan buku ciptaan imaginasi manusia
tp ini lain punya..
dapat buku masakan dengan nota
" masakan pelenggkap diri seorang wanita"

aku tersenyum..kalu sebelum ini
orang kata tudung...make up..
itu lah pelangkap wanita
tapi hari semalam. aku tersenyum.
pelengkap wanita salah satunya masakan.

erm..dan hari ini.aku dah cuba masak ayam berempah.
jadi..memang jadi. tapi smasih dalam percubaan
mak kata nanti buat lagi =)

selama ni, aku masak hanya untuk isi perut je
ala2 kadar. dan memasak bukanlah feveret aku.
hari ini. dan esok lusa..
aku perlu berubah
mungkin dah tiba masanya.
memasak secara serius..( hehehehe )

yela. list aku sebelum kawin.
byk lagi x complete.
dah tiba masanya. aku perlu berusaha memcompletekan
semua list tersebut...

aku sudah dewasa , sayang =)

jgn bercinta je tahu. persiapan diri tu penting jgk!
( kenyit mata )

hadiah besday untuk si dia??
em..hanya dia yang tahu. 
rahsia.





7 comments:

cikkurekure said...

alalalalala.
mase2 ni memang rajen. rajen memasak.
haha

btw aku baru abis kursus kawen, mak aku suh attend kelas memasak dulu.

cik jue said...

r u serius???????????????????????
jeles. tp aku nk g kusus dgn calon ..hehe

cikkurekure said...

seriuslah.

wekeend aku dipenuhi dngan ceramah2 kawen.

Nik FeEzaH said...

ehem3..wahs....nati knduri kawen bleh la msk ayam brempah tuu...syoknyee~

cik jue said...

asma- kat ceramah tu dia ckp pasal ape? share2 la...hahaha

jah- hehe. tggu jah kawen la

Izmir Fadzil said...

wewit,,jue wat entry tuk aku la..hahaha

CaraMenjadiAgenPulsa said...

Sayangku numpaling link ya..
Ini Link-nya :

Bisnis Pulsa Murah
Harga Pulsa Murah
Dealer Pulsa Murah
Agen Pulsa Murah
Cara bisnis Pulsa
Cara menjadi agen pulsa
tips bisnis pulsa
Distributor Pulsa Murah
Pulsa elektrik Murah
Pulsa All Operator Murah
Usaha Jual Pulsa
Bisnis Sampingan
Memulai usaha Jual Pulsa
Cara Jual Pulsa
Cara Berbisnis Pulsa
Dealer Pulsa Elektronik Murah
Agen Pulsa termurah
Dealer Pulsa Paling Murah
Cara Menjual Pulsa