kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Sunday, August 7, 2011

KF putus tunang. aku plak putus harapan.

ini bukan cerita pasal khairul fahmi yg dah putus tunang...
ya..cerita panas sebegitu x termasuk dlm entry suam2 kuku aku ni....

tapi byk yg terjadi buat aku terfikir..
adakah bila selalu sgt bergaduh..bertengkar...
putus jalan penyelesaian??

*complicated*

td aku baca komen bdk2 pasal KF putus tunang ni..
ada satu komen makcik tu yang buat aku say..." wat the hell???"
makcik tu ckp..
'lelaki kelantan rasanya sesuai bercinta/kawin dgn grl kelantan je..
mungkin lbh serasi..mungkin lebih memahami.." 
(lbh kurang gitu ler ayat nyer)

bagi aku..
hati yg Tuhan bg tu sama je..
xkira lah lahir dari mana pn..
Kuala lumpur ke...kampung new zealand ke ..nibung tebal ke..
yang penting..mcm mana kita jaga hati tu..
mcm mana kita suburkan hati tu...
x semestinya laki kelantan kene kawin dgn perempuan kelantan je....( X5)

*entry untuk sejukkan hati sendiri..keh2 =))





8 comments:

cikkurekure said...

kau bukan tak suke ke lelaki kelantan dulu? haha :)

Izmir Fadzil said...

lelaki kelantan dengan girl pahang..urm kombinasi yg menarik.mari kita buat ujikaji.kah3

Nurul Fatin Nabila said...

huhu cik jue setuju sangat not all probably all kelantanese should married kelantanese

si para para said...

hidup mati jodoh pertemuan ditangan tuhan...

Alkisah said...

sapa yang racist tue.. ishh tak baik,,

afifah said...
This comment has been removed by the author.
afifah said...

betol3. setuju ! =)

cik jue said...

guys =)) tenkiu ramai bg saport..hehehe..

* asma- tlg la jgn kantoikan aku. xkenal maka x cinta...hahaha