kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Sunday, July 10, 2011

perhimpunan BERSIH


ape2 pn matlamat
apa2 pun alasan
aku x sokong + rasa x puas hati kat perhimpunan ni

sebabnya :

no 1 : menyusahkan adik aku yg nak balik dari KL

no 2 : membimbangkan mak ayah aku kerana adik aku nak balik dari KL

no 3 : buat aku tkt nak balik kampung coz bus aku masuk laluan KL

no 4 : membimbangkan mak ayah aku coz aku nk balik kampung n lalu KL

no 5 : aku slalu kutuk negara luar yg buat kecoh kat jalanan. hari semalam rasa kecewa coz berlaku kat negara aku

no 6 : menjatuhkan imej negara kat org luar

no 7 : semua tv nak siarkan berita pasal perhimpuan ni. dari tv 1 hingga tv 9 termasuk awani. 24 jam.

 no 8 : aku x suka perhimpunan jalanan. buatla sesi dialog ke. nampak la intelek sikit,keh2

no 9 : aku tkt berlakunya pergolakan kaum. or perbalahan.

no 10 : ada kanak2 yg ditangkap masa perhimpunan. nampak sgt mengekploitasi kanak2.
parents x bertanggungjawab. bahayakan keselamatan kanak2. 
budak2 tu mesti seronok berhimpun ramai2 mcm pergi pesta.


gambar : google

info lanjutan : pandangan



p/s : lepas ni budak SPM boleh la masukkan tarikh 9 julai 2011 dalam karangan Bm.
 1 point untuk tunjukkan u all taw isu2 semasa.

4 comments:

cikkurekure said...

betol!
ni malaysia ke?
menyampah gler aku.

Kama Irahsa said...

niat bersih, caranya kotor..

sugar2 kapas strawberry said...

sokong kama..niat bersih cuma silap dr segi cara je

Miss Ayu said...

sy setuju!!!!!hehe...say no to bersih 2.0!! :p