kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Thursday, January 6, 2011

mlm penuh...

hari da mlm.
aku rasa aku la manusia paling akhir kemas bilik kat blok ni..
tgh2 kemas. tetibe je aku jmpa medal.
aku x masuk ape2 acara pn sem lepas.mana mungkin aku miliki medal ni.huhu.
ok. bkn medal aku.tp milik aku. ( ayat keling )
milik aku sbb ada org bg aku.aku ingt lg dia kata dia ms bg medal 2 kat aku .
dia nk aku ni rajin bersukan + rajin turun padang. mungkin 2 sume tgl harapan...huhu.

hari da mlm.
aku x taw lak ad perjmpaan blok mlm ni.aku duk dgn slambernye dlm bilik
pukul 10 blok mcm sunyi jer..tbe dtg sorang member. tyn x g perjumpaan ke..
keh2..baru la aku taw ada perjumpaan
bukan slh aku. juz mklumat x sampai kat aku.
ag pn kalu aku taw maybe 24.9% je aku akn pergi
so, no wonder xada pn membe2 inform aku...
bile nk brubah ni (~_~)

hari da mlm.
perut aku lapar sesangat. aku ni mls g kafe.
plus..aku x reti g kafe sorang2..bg aku mcm sian je g kafe sorang2...xtaw nape
secara hyperbolanye : aku rela g queensbay sorang2 dr g kafe sorang2...huhu
lapar...huhu..kalu tiap2 mlm cm ni kering la aku.
nanti kalah paris hilton. paris 2 pn dah berlemak skrg..bahagia sgt bercinta.
bile org tyn da mkn belum. jwb "da. or x lapar pn"..ceh..nk tipu pn bertmpat la.
lapar cm ni pn nk tipu..tp kalu aku ckp "belum n lapar"..ape akn jd..
ada org akn bli kn makanan ker...huhu...
rezeki xkn datang bergolek cik jue oi..
blaja la hidup single skrg...dulu men pesan2 je. indah nye dulu..huhu..hehehe...keh2..lalalalala
( mroyan da sbb lapar sgt)
ok dah. sambung wat keje...




perasan x pic ni pelik.
aku senyum tp mata nmpak sgt sedih.
muka aku cm sedih jer..oh no!

5 comments:

si para para said...

hari dah malam
ada punggok rindukan bulan.
tapi sayang.
bulan x kelihatan.
mungkin di lindung awan.
hari nak hujan.
tiada bintag.

syazwa said...

bilek kite..

lebih kurg saamee saje

Izmir Fadzil said...

senyum dalam tangis

Aliesya♥Amani said...

mlm2 lapar mkn megi..heehhe

Anonymous said...

saya ayu:so sad reading thiz truth..:(