kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Friday, December 3, 2010

kesakitan dlm senyman

salam

lame sudah aky x mengupdatekan blog ni
ini adalah disebabkan oleh masalah kesihatan yg aku alami
sesema + sakit tekak
mood nk on9 jg hlg + aku kini ketagih tgk tv
ptg aku tgk putera katak mlm aku tgk cite hindustan kat zee

hehe..bgus gak drama melayu wat cite dongeng ni
coz aku minat cite dongeng tp x suke tgk cite dr seberang
meyampah aku tgk drama sampai beratus2 episod...hah! x layan!
lagu je best.. pas tu satu episod abis dengan tayang muke dye org tgh tergezut
dah brapa minit dah abis kat situ..errrrr
x faham cm ne org yg sggup tgk cite drama sampai ratus2 episod
xpe la..asal dye org hepi k =)

di saat ramai gadis2 xlupa juga bro2 yg sk sgt lyn cite korea
aku lyn cite hindustan... hahaha...
x taw la nape. aku x minat pn cite korea. lagu korea even roomate aku tiap
hari duk pasang lagu korea.
kwn2 aku kat ktn ni pn asal ajak borak je , borak pasal pelakon2 korea
mmg dye org kiut miut. tp tah la..aku x lyn. x bape minat
tp aku lyn jgk lagu nobody ( hah! lagu basi dah ni )
2 pn aku layan versi english nyer..
i dnt know y....
mungkin aku lbh sk tgk kecantikan dr kecomelan..
haha.. apakah?

hari ni pun aku x bape sihat
tp gagahi diri on9 jgk coz membe aku sampai msg knp lame aku xon9
hehe.. terharu babe =))
( nampak sgt aku slalu on 9..huhuhu )


aku dah wat guestbook 2..hope korang yg kiut lg miut ni
sudi2 kan la diri letak pic yer
1 je syarat. hanya sweet girl je leh sign in
sume girl adalah sweet =))
boy x blh ;p
kejam kah aku??hahaha . ok. ini adalh gelak jahat =)

my sweet follower or yg x follow pn nk sign in pn blh =)
asalkan korang perempuan. jgn letak pic seksi2 ye. .
nanti papa marah ...hehe




ok. nite readers. miss u =)



5 comments:

syazwa said...

sian kat jue,..cuti2 pn dmam..time kt png x dmam plak ye..hehe

ak tw kwn2 ko yg kt ktn tu yg minat sgt korea tu..hoho

cikkurekure said...

mmg lme xnmpk kau on9 :)
anda dtgged!

zulhilmi said...

mana nk lyn mat korea.. dah ada mat klate..hahhaha

cik jue said...

tgku ~ 2 la. demam. tp ttp kuar jalan..hehe

asma ~ tq. ye sudah jwb =)

zul~ mmg x minat korae. mat kelantan??
owh. lyn sorang je ok. tp dye x mat. dye mr =))

syamin ariffin said...

okeyhh...yess da jumpe geng katak..eyhh,geng ske tngok putera katak..wweheeuww..
windu owh kt ko jue..!!