kawan.sahabat.

awk2.. tenkiu sbb clik =)

awk2..tenkiu sbb clik =)

Friday, December 17, 2010

hey facebook!

salam..=)

ini yg ke dua kali..hehe. thn lepas dah deactivekn fb..tahan la 3 bln jer (~_~) oh. no!
kali ini mahu serius ttp dah akaun fb.. 
y?
first* xada ape2 yg bermanfaat dah pada aku kat fb 2. 
second* i spend/waste too much time kat fb
third* aku nk tamatkn zaman bujang dah thn depan.ahak!ok.ini tipu =))

fren.sweet.fren.

kwn yg baik adalah kwn still dgn kite ssh or senang. gelak mahupun menangis. ok. siyes. ase nk nagis tgk asma post mcm ni. seharusnya aku menjadi seekor burung yg bebas terbang,

igt x lagi masa darjah 2!

"aku burung, d dlam sangkar.
hidup terkurung hatiku susah.
ingin aku. terbang bebas
berkwn2. tinggi d awan."

sape xtaw. g tyn bdk darjah 2. aku minat sgt muzik dulu. tp main recorder pn fail ..aishhh..dah x lepas nk masuk pancaragam sekolah...time cant undo..

b4 deactive fb..aku sempat lg tulis status yg mencurigakan..haha


mr right, jgn tergezut x jmpa sy kat fb.  sy tetap ada dlm hati awk kn? 
ok. sape geli..blh ckp..geeliii..dua kali!..haha
ok, nak g tgk next top model..bye =))




5 comments:

zarifahmr said...

fesbuk tidak mengghairahkan -__-

cik jue said...

mmg..sudah tidak bernafsu lg..hehe

Unknown said...

ok suma ley concentrate tambahkan ibadah an...

=)

Maizatul said...

weyh kembang kempi idong akuh kau bubuh fb akuh! haha

em fb mmg membosankan, tp aku xde perasaan lagi nk deactived.

Anonymous said...

fb melalaikan..tp depends on da user la..sometimes u might get idea or relief from it..bce blog org dpt release tension..ini serius..(pakar rotibasi)